SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

918 tys. widzów debiutu reaktywowanego programu „Tak to leciało!” w TVP2

Pokazany w niedzielę w Dwójce pierwszy odcinek reaktywowanego teleturnieju „Tak to leciało!” oglądało średnio 918 tys. widzów. Przynajmniej przez 1 minutę audycja dotarła do 1,70 mln osób.

Sławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej ZawadaSławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej Zawada

W niedzielę, 4 września br. o godz. 16.15 telewizyjna Dwójka pokazała pierwszy odcinek reaktywowanego teleturnieju „Tak to leciało!”, który powrócił do stacji po 10 latach przerwy. Średnia widownia emisji pierwszego odcinka dziesiątego sezonu cyklu wyniosła 918 tys. osób. Przełożyło się to na 10,69 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę teleturniej śledziło 1,70 mln osób w grupie 4+.

„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą.

Teleturniej powrócił do ramówki Dwójki po 10 latach przerwy. Produkcja w stacji zadebiutowała w marcu 2008 roku. Program emitowany był w każdej ramówce wiosennej i jesiennej w niedziele około godz. 19.00. Dwójka pokazała dziewięć sezonów produkcji, ostatni odcinek nadano 12 maja 2012 roku. Wówczas gospodarzem show był Maciej Miecznikowski, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała spółka Mastiff Media Polska.

Dziesiąty sezon reaktywowanego cyklu prowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”, za produkcję wykonawczą projektu odpowiada Endemol Shine Polska

Telewizja Polska od razu zdecydowała się na realizację dwóch sezonów show. Jedenasty do emisji najprawdopodobniej trafi wiosną 2023 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.

Dołącz do dyskusji: 918 tys. widzów debiutu reaktywowanego programu „Tak to leciało!” w TVP2

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja_2022
Jak zwykle zrobili z tego wioskę gdzie Sławomir musi śpiewać z żoną swoją "Miłość w Zakopanem". Do tego nie wiem skąd biorą teraz uczestników, ale totalnie nie znają tekstów, jakieś koła ratunkowe im wymyślili. Wersja z Miecznikowskim o niebo lepsza.
odpowiedź
User
Mani
Oglądałem chwilę nie jest co było o wiele gorsze powinien być prawdziwy piosenkarz / piosenkarka którzy wiedzą jak śpiewać skala 1do10daje 2=
odpowiedź
User
Babunia
Chciałam powiedzieć, że nie zawiodłam się! Oglądałam z babcią, której jeszcze bardziej się podobalo!
odpowiedź