SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)

Pod hasłem „Tak, słucham” startuje kampania reklamowa Radia ZET. Akcję Eurozet przygotował wspólnie z agencją Brain i domem mediowy ZenithOptimedia Group.

W nowej kampanii Radia ZET występują prowadzący porannego pasma „Dzień Dobry Bardzo”: Marek Starybrat, Marzena Chełminiak i Marcin Sońta. W poszczególnych reklamach odwiedzają różnych słuchaczy w codziennych sytuacjach. Ma to pokazywać, jak blisko Radio ZET jest swoich odbiorców.

>>> Najgorszy w historii wynik Radia ZET - raport portalu Wirtualnemedia.pl

 

„Radio jest medium najbliższym człowiekowi. Kampania podkreśla tę cechę. Pokazujemy, że Radio ZET rozumie swojego słuchacza i towarzyszy mu nieustannie. Radio ZET słucha i rozmawia z nim. Jest wszędzie, dosłownie na wyciągnięcie ręki. Dlatego w reklamach pojawiają się nasi „porankowcy”, którzy codziennie są obecni w milionach polskich domów” - mówi Rafał Olejniczak, redaktor naczelny Radia ZET.

Reklamy będą emitowane m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, która rozpoczyna tym samym zaplanowaną do końca br. współpracę z Radiem ZET (więcej na ten temat), natomiast planowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. Eurozet nie ujawnia, jak długo potrwa ta akcja.


 
 

Dołącz do dyskusji: „Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eylafon
Z A J E B I S T E
0 0
odpowiedź
User
tr
Bo tzw. "ludzie z dupy" już się kończą na szczęście, nie będzie komu dawać się ogłupiać tej tandetnej playliście 100 utworów na okrągło.
Dziękuję, nie jara mnie słuchanie codziennie "Simply the best"...
0 0
odpowiedź
User
ekspert
hasło "Tak, słucham" ma pomóc w badaniu Radio Track, aby nabrać ankieterów z SMG/KRC przeprowadzających to badanie ;)
0 0
odpowiedź