Tailor Made PR dla Electrolux Polska
Agencja Tailor Made PR prowadzi działania komunikacyjne dla marki Electrolux Polska, realizowane w ramach kampanii #dbamyokazdatkanine.
Zespół agencji odpowiada m.in. za współpracę z mediami i influencerami oraz koncepcję kreatywną materiałów video i nadzór nad ich realizacją.
Akcja #dbamyokazdatkanine to pierwsza współpraca Tailor Made PR i Electrolux Polska. Akcja trwa od 1 do 23 lutego w Zakopanem. Tam powstała zimowa strefa Electroluxa. Turyści odwiedzający miasto mogą w niej skorzystać z suszarek Electrolux z linii Perfect Care i szybko wysuszyć lub odświeżyć swoje zimowe ubrania. W działania zaangażowano influencerów - aktorów Mateusza Banasiuka, Urszulę Dębską oraz muzyka Stanisława Karpiel-Bułeckę. '
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Tailor Made PR dla Electrolux Polska