T-Mobile wprowadza zestawy Mix Box z figurkami Avengersów i rusza z kampanią reklamową
Sieć T-Mobile wprowadziła do oferty zestawy o nazwie Mix Box, w których wraz z usługą Mix sprzedaje smartfony Samsunga i Nokii. Bonusem jest figurka nawiązująca do filmu „Avengers: koniec gry”. Ofertę wspomaga nowa kampania reklamowa stworzona we współpracy z agencją DDB Warszawa.
Jak zapowiada T-Mobile Polska w oferowanym nowym zestawie kolekcjonerskim można będzie otrzymać jedną z czterech zabawek przedstawiających najpopularniejsze postacie filmu Marvela: Iron Mana, Kapitana Amerykę, Kapitana Marvela lub Hulka.
T-Mobile przygotował dwa zestawy Mix Box ze smartfonem i kolekcjonerską figurką, dostępne w cenie 1 zł:
Samsung Galaxy J4+ z figurką Avengers w Mix 50 (nielimitowane rozmowy w T-Mobile i Heyah, po 400 minut do pozostałych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane SMS-y i MMS-y do wszystkich i 6 GB danych oraz Supernet Video).
Nokia 1 Plus z figurką Avengers za 1 zł w MIX 30 (nielimitowane rozmowy w T-Mobile i Heyah, po 200 minut do pozostałych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane SMS-y i MMS-y do wszystkich i 2 GB danych).
Nowa kampania
Ofertę będzie wspierać kampania reklamowa, którą od 20 kwietnia br. będzie można zobaczyć w telewizji, a dzień wcześniej w komunikacji online oraz na nośnikach własnych operatora. Spoty będą nadawane w kinach od 25 kwietnia br., w dniu premiery filmu „Avengers: koniec gry”.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC, a działania w mediach społecznościowych prowadzi VML.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile wprowadza zestawy Mix Box z figurkami Avengersów i rusza z kampanią reklamową