Szymon Jóźwiak client partnerem w domu mediowym Carat
Od początku lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który objął stanowisko client partnera, czyli strategicznego partnera biznesowego klientów.

Jóźwiak objął zarządzanie zespołem zintegrowanym, pracującym m.in. dla marek Philips, Mattel, Microsoft.
Przez ostatni rok był regional category managerem CE w Asahi Breweries Europe Group (właściciel m.in. Kompanii Piwowarskiej), gdzie odpowiadał za rozwój i egzekucję strategii komercyjnej kategorii mediów i badań rynkowych dla pięciu rynków Europy Centralnej.
Wcześniej przez dwa lata zajmował stanowisko media and marketing services managera w Lotte Wedel. 7 lat był związany z domem mediowym MEC i ZenithOptimedia Group. Łącznie ma 14 lat doświadczenia zawodowego.
Dołącz do dyskusji: Szymon Jóźwiak client partnerem w domu mediowym Carat