Szymon Jóźwiak client partnerem w domu mediowym Carat
Od początku lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który objął stanowisko client partnera, czyli strategicznego partnera biznesowego klientów.
![Szymon Jóźwiak](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Szymon_Jozwiak_655.jpg)
Jóźwiak objął zarządzanie zespołem zintegrowanym, pracującym m.in. dla marek Philips, Mattel, Microsoft.
Przez ostatni rok był regional category managerem CE w Asahi Breweries Europe Group (właściciel m.in. Kompanii Piwowarskiej), gdzie odpowiadał za rozwój i egzekucję strategii komercyjnej kategorii mediów i badań rynkowych dla pięciu rynków Europy Centralnej.
Wcześniej przez dwa lata zajmował stanowisko media and marketing services managera w Lotte Wedel. 7 lat był związany z domem mediowym MEC i ZenithOptimedia Group. Łącznie ma 14 lat doświadczenia zawodowego.
Dołącz do dyskusji: Szymon Jóźwiak client partnerem w domu mediowym Carat