Sylwia Bilska customer directorem w Tesco Central Europe
Sylwia Bilska objęła stanowisko customer directora w Tesco Central Europe. Odpowiada na nim m.in. za marketing i rozwój firmy oraz e-commerce. Wcześniej pracowała m.in. w PayU i Philip Morris International.
Jako customer director w Tesco Central Europe Sylwia Bilska odpowiada za Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. Obszary jej działania to m.in. marketing i rozwój, strategia wzrostu, e-commerce, mobile i usługi finansowe.
Od 1 lutego ub.r. do kwietnia br. Sylwia Bilska była członkiem rady nadzorczej Dotpay i wiceprzewodniczącym rady nadzorczej eCardu, z którym Dotpay się połączył. W latach 2014-2016 pracowała w PayU, najpierw jako dyrektor marketingu na Europę Centralną i Wschodnią, potem jako commercial director na Polskę i Europę Centralną, a następnie pełniła funkcję dyrektora generalnego na Polskę.
Od grudnia 2012 do lutego 2014 roku była sales channels development&strategy directorem w Philip Morris Polska. Wcześniej przez około cztery lata była związana z Avon Cosmetics, gdzie zajmowała m.in. stanowisko dyrektora marketingu na Europę Centralną i Wschodnią.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Bilska customer directorem w Tesco Central Europe