Święty Mikołaj narzeka na inflację w świątecznej reklamie Shopee
Wraz z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia Shopee uruchamia kolejną kampanię sprzedażową "12.12 Świąteczne Mega Okazje".
Kampania promuje ofertę świątecznych akcesoriów w Shopee, takich jak dekoracje: bombki, girlandy czy światełka, słodycze czy wreszcie żywe i sztuczne choinki.
Kampania 12.12 Świąteczne Mega Okazje jest promowana spotami radiowymi oraz online - wideo, któremu tym razem towarzyszy melodia Jingle Bells, można zobaczyć m.in. w oficjalnych kanałach social media Shopee. W reklamie św. mikołaj narzeka na inflację.
W Polsce Shopee ruszyło jesienią ub.r. Na platformie sprzedaje 53 tys. sprzedawców z naszego kraju, a liczba kupujących dziennie to setki tysięcy.
Dołącz do dyskusji: Święty Mikołaj narzeka na inflację w świątecznej reklamie Shopee
No a jakbyś to wymyślił lepiej? Moim zdaniem wszystko jest dobrze zrealizowane. Duży plus za "jingle bells". Reklamy Shopee są specyficzne i przez pryzmat tegoż, należy je oceniać. W swojej klasie dają radę i tyle.