„Święto Pokus” reklamuje wyprzedaże w Galerii Mokotów
W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamująca wyprzedaże w warszawskiej Galerii Mokotów. Przekaz pod hasłem „Święto Pokus” wykorzystuje wizerunek byłej miss świata Tatany Kucharovej.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa wyprzedaży w warszawskiej Galerii Mokotów nawiązuje do idei kosmopolityzmu. Wykorzystywany w akcji layutu pokazuje promującą to centrum od wiosny ubiegłego roku Tatanę Kucharovą, miss świata z 2006 roku, w scenerii brazylijskiego karnawału. Ostatnio Kucharova reklamowała Galerię Mokotów w okresie świąteczno-noworocznym (więcej – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/miss-swiata-reklamuje-galerie-mokotow-w-swietle-wrazen), a wcześniej m.in. w poprzednie wakacje (więcej – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/galeria-mokot-lw-mierz-wysoko).
Obecna akcja, prowadzona w Warszawie, obejmuje prasę (Kalejdoscope), outdoor (12 citylightów, 30 nośników 8x4 i 6x3), metro (100 ramek) oraz ekrany w samej Galerii Mokotów. Kreację kampanii – zaplanowanej do 14 lutego – przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęły się firmy Kalejdoscope i Equinox.
Dołącz do dyskusji: „Święto Pokus” reklamuje wyprzedaże w Galerii Mokotów