„Świat Kobiety” w nowym layoucie, z książką kucharską i nakładzie 490 tys. egz.
We wtorek 4 marca br. w sprzedaży pojawi się kwietniowe wielkanocne wydanie magazynu „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) ze zmienioną makietą.
W layoucie zmieniono m.in. czcionki oraz kolorystykę. Dodano również dynamiczne łamanie, które dodaje pismu nowoczesności. Od nowego numeru powiększeniu ulegnie objętość stron z przepisami, które obecnie liczą 27 stron.
Dział kulinarny posiada oddzielną okładkę oraz tytuł „Największa książka kucharska”, a także nowe rubryki, takie jak: dania przetestowane przez eksperta „Świata kobiety”, autorska kuchnia Ewy Wachowicz oraz przepisy czytelniczek. Makietę zaprojektowała dyrektor artystyczna „Świata Kobiety” Beata Sędzimir.
Magazyn ukazał się w nakładzie 490 tys. egzemplarzy, a jego cena wynosi 2,40 zł.
>>> Zobacz wszystkie okładki magazynów Wydawnictwa Bauer
Sprzedaż wydania wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (stacje grup TVP, TVN, Polsat oraz Premium TV) oraz prasie (magazyny Wydawnictwa Bauer).
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma Digit-Art, zakupem mediów zajął się MEC.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Świata Kobiety” w listopadzie ub.r. wyniosła 317 282 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Świat Kobiety” w nowym layoucie, z książką kucharską i nakładzie 490 tys. egz.
czyżby budżet się nie spinał?