Sukces Trójki
Radiowa 'Trójka' została uznana Stacją Roku.
Redakcja "Media & Marketing Polska" piąty raz przyznała tytuł Stacji Radiowej Roku.
W raporcie "Radio 2006", który właśnie ukazał się na rynku, tytułem tym wyróżniona została radiowa Trójka. W uzasadnieniu redakcyjnego wyboru czytamy m.in.: „Trójka zbiera owoce zmian zapoczątkowanych cztery lata temu. Sukces potwierdzają zarówno wyniki słuchalności, jak i przychody reklamowe. Stacja brzmi nowocześnie, odmłodziła grupę docelową, przyciąga najbardziej atrakcyjnego słuchacza. Jednocześnie udało jej się zachować wiele cech, które w przeszłości sprawiały, że było to Radio kultowe”.
„Trójka stała się nowoczesną stacją zachowując jednocześnie wszystko co najlepsze z tradycji. Ogromnie mnie to cieszy ponieważ należę do pokolenia, które wychowało się na Trójce.” – mówi dla Wirtualnemedia.pl Adam Fijałkowski, dyrektor programowy Trójki. „Nasza ambicją jest być ulubioną stacją trzydziestolatków.”
Tytuł Stacja Roku został po raz pierwszy przyznany przez "Media & Marketing Polska" w 2002 r. Wówczas uhonorowana została sieć radia Wawa. W kolejnych latach wyróżnienie trafiało do RMF FM, Radiostacji i Radia Eska.
Dołącz do dyskusji: Sukces Trójki