SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Subway reklamuje Gusto Italiano

Na outdoorze, w internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania sieci Subway reklamująca dostępne w niej sandwicze Gusto Italiano. Akcję firma przygotowała wspólnie z agencją Q&A Consulting.

W prowadzonej od początku lutego kampanii Subway reklamowane są nawiązujące do włoskiej kuchni sandwicze Gusto Italiano: Kurczak Pizziola, Italian b.m.t. oraz Spicy Italian. Reklamy podkreślają, że kanapki te mają włoski smak i są serwowane na gorąco - na layoutach para unosząca się nad sandwiczami układa się w kształty tradycyjnych budowli z Włoch: Koloseum, Krzywej Wieży i rzymskiego akweduktu. W ramach akcji przy pokazaniu zdjęcia plakatu albo innej reklamy outdoorowej tej oferty każdy klient otrzymuje na nią 10 proc. zniżki.

Działania reklamowe oprócz outdooru (nośniki AMS: billboardy, citylighty i scrolle) obejmują materiały POS w restauracjach Subway w całym kraju oraz e-PR (m.in. aktywności na facebookowym fanpage’u Subway Polska). Na outdoorze kampania potrwa do końca lutego, a w restauracjach Subway i internecie - do końca marca. Za strategię i kreację komunikacji oraz realizację działań e-PR odpowiada agencja Q&A Consulting.

Dołącz do dyskusji: Subway reklamuje Gusto Italiano

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl