'Strażak Sam' bohaterem nowego pisma Egmontu
18 kwietnia wydawnictwo Egmont Polska wprowadzi na polski rynekmiesięcznik "Strażak Sam" oparty na motywach serialu animowanegoopowiadającego o tytułowym bohaterze. Pismo kierowane będzie dochłopców w wieku od 3 do 5 lat.
W miesięczniku znajdą się opowieści obrazkowe (zdjęcia z serialuwyprodukowanego techniką animacji lalkowej), plakaty, ciekawostki,zadania i łamigłówki do rozwiązywania. Tytuł ma edukować i promowaćzasady bezpieczeństwa wśród dzieci. Do każdego numeru czasopismadołączana będzie brandowana zabawka lub akcesoria strażackie. Wpierwszym będzie to gra "Uratuj kotka".
"Strażak Sam" liczy ma 24 strony. Pismo ukazywać się będzie wnakładzie 55 tys. egz., a cena miesięcznika to 5,50 zł. Kosztcałostronnej reklamy na drugiej okładce to 9900 zł, a na czwartej -10500 zł.
Debiut nowego tytułu wsparty zostanie kampanią reklamową wtelewizji (TVP, TVN, Jetix, Cartoon Network, MiniMini, Boomerang),w prasie (tytuły Egmont Polska) i w internecie (www.minimini.pl, www.wp.pl, www.edziecko,pl, www.dziecko.onet.pl). Za kreacjęspotu telewizyjnego odpowiada DSK, za zakup mediów - MPG MediaPlanning. Akcja potrwa od 18 do 27 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: 'Strażak Sam' bohaterem nowego pisma Egmontu