Strategy Analytics: sprzedaż komórek wzrosła o 15 procent
W II kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 297milionów telefonów komórkowych.
To o 15 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresem rokwcześniej - informuje serwis DigiTimes, powołując się na dane firmyStrategy Analytics.
Najwięcej komórek w II kwartale - 122 miliony - sprzedała Nokia,notując 41,1 procenta udziałów w rynku.
Na kolejnych miejscach znalazły się firmy: Samsung (45,7 milionasprzedanych komórek, 15,4 procenta rynkowych udziałów), Motorola(28,1 mln, 9,5 proc.), LG Electronics (27,7 mln, 9,3 proc.) orazSony Ericsson (24,4 mln, 8,2 proc.).
Pozostali producenci sprzedali w sumie 48,7 miliona telefonówkomórkowych i zanotowali łącznie 16,4 procenta udziałów wrynku.
źródło: DigiTimes
Telefonia Komórkowa
Dołącz do dyskusji: Strategy Analytics: sprzedaż komórek wzrosła o 15 procent