SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strategy Analytics: sprzedaż komórek wzrosła o 15 procent

W II kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 297 milionów telefonów komórkowych.

To o 15 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej - informuje serwis DigiTimes, powołując się na dane firmy Strategy Analytics.

Najwięcej komórek w II kwartale - 122 miliony - sprzedała Nokia, notując 41,1 procenta udziałów w rynku.

Na kolejnych miejscach znalazły się firmy: Samsung (45,7 miliona sprzedanych komórek, 15,4 procenta rynkowych udziałów), Motorola (28,1 mln, 9,5 proc.), LG Electronics (27,7 mln, 9,3 proc.) oraz Sony Ericsson (24,4 mln, 8,2 proc.).

Pozostali producenci sprzedali w sumie 48,7 miliona telefonów komórkowych i zanotowali łącznie 16,4 procenta udziałów w rynku.

źródło: DigiTimes

Dołącz do dyskusji: Strategy Analytics: sprzedaż komórek wzrosła o 15 procent

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl