Strategy Analytics: sprzedaż komórek wzrosła o 15 procent
W II kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 297 milionów telefonów komórkowych.
To o 15 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej - informuje serwis DigiTimes, powołując się na dane firmy Strategy Analytics.
Najwięcej komórek w II kwartale - 122 miliony - sprzedała Nokia, notując 41,1 procenta udziałów w rynku.
Na kolejnych miejscach znalazły się firmy: Samsung (45,7 miliona sprzedanych komórek, 15,4 procenta rynkowych udziałów), Motorola (28,1 mln, 9,5 proc.), LG Electronics (27,7 mln, 9,3 proc.) oraz Sony Ericsson (24,4 mln, 8,2 proc.).
Pozostali producenci sprzedali w sumie 48,7 miliona telefonów komórkowych i zanotowali łącznie 16,4 procenta udziałów w rynku.
źródło: DigiTimes
Telefonia Komórkowa
Dołącz do dyskusji: Strategy Analytics: sprzedaż komórek wzrosła o 15 procent