Stars nawiązuje strategiczne partnerstwo z Ad/Fin
Audytor mediowy Stars podpisał strategiczną umowę o partnerstwie z amerykańskim Ad/Fin Solutions Inc., twórcą platformy danych do optymalizacji inwestycji marketingowych.
W ramach współpracy Stars wykorzysta platformę Ad/Fin by wspomóc marketerów w obszarach strategii, pomiaru i optymalizacji wyników kampanii mediowych. Na Ad/Fin Stars przeprowadzi analizy kampanii swoich klientów.
Nowe partnerstwo ma zasięg globalny i umożliwi współpracę z klientami z wielu branż, w tym FMCG, retail, e-commerce, telekomunikacji, motoryzacji, farmacji i usług finansowych.
Platforma Ad/Fin centralizuje dane dotyczące efektywności we wszystkich płatnych kanałach komunikacji: mediach tradycyjnych, cyfrowych, społecznościowych i w wyszukiwarkach. Umożliwia to markom i ich partnerom uzyskanie pełnej transparentności i kontroli kosztów, wyników, łańcucha dostawców, informacji o podaży oraz uzyskanie benchmarków.
Firma Ad/Fin, założona w 2012 r. i mająca swoją siedzibę w Nowym Jorku jest prywatną spółką wspieraną przez wiodące fundusze venture capital, w tym Cantor Ventures i Julserra Ventures oraz kilku aniołów biznesu.
Dołącz do dyskusji: Stars nawiązuje strategiczne partnerstwo z Ad/Fin