SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom zdobył budżet mediowy Bakallandu i Delecty

Firmy Bakalland i Delecta rozstrzygnęły przetarg na obsługę mediową ich skonsolidowanego budżetu reklamowego. Zwyciężył dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group).

Starcom od wielu lat obsługuje w zakresie strategii komunikacji produkty Delecty. W połowie ub.r. spółkę od koncernu Rieber Foods kupiła firma Bakalland.

Przetarg dotyczący obsługi mediowej rozpoczął się jesienią ub.r. Konkurowało w nim kilka domów mediowych - oprócz Starcomu m.in. MEC i Carat.

- O wyborze Starcomu zadecydowała przede wszystkim zaproponowana strategia mediowa dla kluczowych marek naszej grupy. Istotna również była dla nas siła negocjacyjna naszego partnera, umiejętności strategiczne, egzekucyjne i doświadczenie zaproponowanego do współpracy zespołu, co gwarantuje wysoki poziom obsługi oraz doświadczenie w realizacji kampanii w kategorii spożywczych FMCG - wylicza Anna Sambor, dyrektor marketingu grupy kapitałowej Bakalland.

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym kampanii digitalowych, dla całego portfolio produktów spółek Bakalland i Delecta. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona. Pierwsze kampanie dla marki Bakalland Starcom zacznie realizować w drugiej połowie br.

Bakalland ostatnią dużą akcję marketingową przeprowadził jesienią ub.r. Wówczas w reklamach pojawiła się Katarzyna Bujakiewicz (zobacz szczegóły). Jeśli chodzi o Delectę to w styczniu br. reklamowany był kisiel Owocowy Kubek tej marki (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: Starcom zdobył budżet mediowy Bakallandu i Delecty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl