Stacje lifestylowe tracą widzów, liderem TVN Style
W lutym 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostało TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
Udział TVN Style w lutym 2014 roku wyniósł 0,60 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 6,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,52 proc. i wyniósł 0,43 proc.
Z czwartej pozycji na ostatnie miejsce podium awansował kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,39 proc., po jednak spadku o 9,30 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 20 proc., pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, który awansował z miejsca dziewiątego na ósme. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,06 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc.
Stacja | Wszyscy 4+ | |
luty 2013 | luty 2014 | |
SHR % | SHR % | |
TVN Style | 0,64% | 0,60% |
Polsat Play | 0,46% | 0,43% |
TVN Turbo | 0,43% | 0,39% |
TLC | 0,45% | 0,36% |
Polsat Cafe | 0,33% | 0,34% |
kuchnia+ | 0,10% | 0,10% |
Domo+ | 0,09% | 0,08% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,06% |
Polsat Food | 0,08% | 0,06% |
Viacom Blink | 0,02% | 0,01% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zmalał tutaj o 5,75 proc. i wyniósł 0,82 proc.
Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,59 proc.; spadek o 13,24 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,54 proc.; jednak w dół o 3,57 proc.).
W tym ujęciu największym wzrostem (o 66,67 proc.) również pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 50 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |
luty 2013 | luty 2014 | |
SHR % | SHR % | |
TVN Style | 0,87% | 0,82% |
TVN Turbo | 0,68% | 0,59% |
Polsat Play | 0,56% | 0,54% |
TLC | 0,68% | 0,48% |
Polsat Cafe | 0,42% | 0,40% |
kuchnia+ | 0,10% | 0,12% |
BBC Lifestyle | 0,06% | 0,10% |
Domo+ | 0,08% | 0,08% |
Polsat Food | 0,11% | 0,08% |
Viacom Blink | 0,02% | 0,01% |
Dołącz do dyskusji: Stacje lifestylowe tracą widzów, liderem TVN Style
Stawiam $$$ przeciwko orzechom, ze jest na pierwszym miejscu.