SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stacje Agory w natarciu

Kampania wizerunkowa stacji radiowych Złote Przeboje

1 lutego ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa stacji radiowych Złote Przeboje, której celem jest przypomnienie i podkreślenie wizerunku tych stacji, które jako pierwsze i jedyne grają największe przeboje lat 60., 70. i 80.

W kampanii wykorzystano billboardy, backlighty i prasę. Akcja promocyjna obejmie największe ośrodki lokalne Grupy Radiowej Agory S.A. - Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice, Szczecin i Lublin.

- Naszym celem marketingowym jest utrzymanie i wzmocnienie pozycji stacji grających Złote Przeboje na lokalnych rynkach. Chcemy utrwalić wizerunek Radia Złote Przeboje jako stacji grającej największe przeboje lat 60., 70. i 80. Kampania ma również promować częstotliwości w poszczególnych miastach. Projekty kampanii outdoorowej i prasowej opierają się na wizualizacji naszego logo. Wynika to z wprowadzenia w styczniu 2004 r. jednolitych nowych logotypów stacji. Hasło na plakatach ma podkreślać fakt, że mimo wspólnego brandu, stacje zachowały lokalny charakter. Oszczędny, ale spójny przekaz, ma wyróżniać plakaty na tle innych kolorowych, często nieczytelnych reklam. Chcieliśmy przekazać naszym słuchaczom, że włączając nasze stacje radiowe, nie spotkają ich niemiłe niespodzianki. Nasza siła to program, który wypełniają najbardziej znane i lubiane piosenki z lat 60. 70. i 80. oraz świetni, przyjacielscy prezenterzy - mówi Jacek Rychlewski, dyrektor promocji stacji radiowych Złote Przeboje Grupy Radiowej Agora S.A.

Kampania skierowana jest do wszystkich obecnych i potencjalnych słuchaczy Radia Złote Przeboje i potrwa do końca lutego.

Kreację, produkcję reklam oraz planowanie mediów przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agora S.A

Stacje radiowe Złote Przeboje należą do Grupy Radiowej Agory S.A.. Stacje te nadają w największych ośrodkach w całej Polsce - w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Jeleniej Górze, Opolu, Zielonej Górze, Częstochowie, Nowym Sączu, Rzeszowie i Lublinie. Większość z nich to liderzy słuchalności wśród lokalnych stacji radiowych w przedziale wiekowym 30-50.

Stacje radiowe Złote Przeboje nadają miks przebojów polskich i zagranicznych od lat 60-tych do początku lat 90-tych. Profil muzyczny stacji skupia wokół nich oddanych, dorosłych słuchaczy. Trzydziestolatków, dla których wspomnieniem są przeboje Tiny Turner, Roda Stewarda, Eltona Johna, czyli lata 80-te. Czterdziestolatków, zakochanych w muzycznych latach 70-tych, z ABBĄ, Boney M, Smokie i Dwa Plus Jeden.

Dołącz do dyskusji: Stacje Agory w natarciu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl