„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych, „Kurier TV” najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w styczniu 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2018 roku uplasowała się na poziomie 732 713 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 2,64 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,59 proc. i ustabilizowała się na poziomie 287 051 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w styczniu br. wyniósł 130 915 egz., po spadku o 12,62 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 9,02 proc. i wyniosła 72 204 egz.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosła 311 466 egz. Była ona o 5,39 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2017 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 461 egz., po spadku o 0,46 proc.
Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 142 718 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 1,18 proc.
Względem poprzedniego miesiąca również wszystkie pisma telewizyjne zanotowały już jednak wzrosty sprzedaży, a najwięcej w tym ujęciu stracił dwutygodnik „Tele Świat” - było to 11,97 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych, „Kurier TV” najbardziej w dół