„Bravo” liderem sprzedaży w segmencie pism młodzieżowych w 2016 roku
W ub.r. wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w 2016 roku wyniosła 24 567 egz. W porównaniu do 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 55,21 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 27,70 proc. do poziomu 16 681 egz. Przed rokiem tytuł ten był jednak czwarty.
Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał o 48,89 proc. do 12 707 egz.
Z trzeciego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała o 58,38 proc. (najbardziej w zestawieniu) i wyniosła ona 12 581 egz.
W grudniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem magazynu „Bravo” w porównaniu do grudnia 2015 roku zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu - o 53,91 proc. do 15 049 egz. Drugi był „Fun Club” (9 261 egz.; strata wynosząca 30,86 proc.), a podium uzupełnia „Twist” (8 783 egz.; w dół o 31,46 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem sprzedaży w segmencie pism młodzieżowych w 2016 roku