„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
W maju 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w maju 2018 roku wyniosła 127 838 egz. W porównaniu do maja 2017 roku była ona niższa o 13,82 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda). Zanotował on spadek wynoszący 2,33 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 110 186 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), który z kolei spadł z miejsca drugiego. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 23,97 proc. do 87 363 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
W maju 2018 roku w porównaniu do kwietnia 2018 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Gala” - było to 254,05 proc.
Również i tutaj największy spadek, wynoszący 26,20 proc., odnotowało „Show”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem