Spodziewanki w kampanii RTV Euro AGD od Ogilvy&Mather (wideo)
Agencja Ogilvy & Mather wygrała przetarg na kampanię dla RTV Euro AGD, której emisja właśnie się rozpoczęła. Jej celem jest przedstawienie pragmatycznych zalet tworzenia listy prezentów marzeń, którą można kreować, korzystając z narzędzia na stronie euro.com.pl/spodziewanki.
Agencja Ogilvy stworzyła pomysł Spodziewanek, czyli spodziewanych prezentów, na które każde dziecko czeka, przygotowując się na prezent, który sobie wymarzyło.
- Spodziewanki to lista prezentów, dzięki której rodzice i najbliżsi mają pewność, że dziecko otrzyma taki prezent, na jakim mu najbardziej zależy. Dlatego tak szczególny dzień jak dzień Pierwszej Komunii czy Dzień Dziecka będzie w pełni udany - mówi Tomasz Siedlecki, dyrektor marketingu RTV Euro AGD.
Rozpoczęta właśnie kampania obejmuje cztery 15-sekundowe spoty telewizyjne, opowiadające historie dzieci, które stworzyły listy wymarzonych prezentów na euro.com.pl/spodziewanki i czekają na swój prezent, zawczasu przygotowując się do jego wykorzystania.
W kampanii wzięło także udział troje nastoletnich blogerów: Milo Mazur, Kompleksiara i Cookie Mint. Influencerzy, którzy opowiadają o swoim doświadczeniu z listą „Spodziewanek”. Kampania wykorzystuje również radio, katalog wymarzonych prezentów oraz działania w internecie.
Poprzednie akcje reklamowe RTV Euro AGD przygotowywała m.in. agencja GPD. Przetarg wygrany przez agencję Ogilvy&Mather miał charakter projektowy i dotyczył aktualnej kampanii. Firmy nie ujawniają jego szczegółów.
Dołącz do dyskusji: Spodziewanki w kampanii RTV Euro AGD od Ogilvy&Mather (wideo)