Spadła widownia programu Szymona Majewskiego
Szósta seria programu "Szymon Majewski Show" ma mniej widzów niżemitowana rok wcześniej jego czwarta edycja. Spadek widowni showzmienił sytuację na rynku. TVN straciła pozycję lidera pasma narzecz TVP 2, emitującej w tym czasie program Tomasza Lisa.
Średnio trzy pierwsze odcinki najnowszej serii "Szymon MajewskiShow" obejrzało 2,59 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym20,76 proc. w grupie 4+ i 22,37 proc. w grupie 16-49 - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. To mniej niż wyniosła widownia tego programu wanalogicznym okresie ub.r. - wtedy trzy premierowe odcinkijesiennej edycji obejrzało 3,27 mln widzów, a udział stacji wyniósłodpowiednio 26,31 proc. i 26,43 proc.
Rok temu TVN podczas emisji "Szymon Majewski Show" była lideremrynku, teraz kanał zajmuje drugie miejsce. Prym wiedzie bowiemDwójka, emitująca w tym czasie przede wszystkim program "Tomasz Lisna żywo" (oraz kawałek "Kulis serialu M jak miłość") - stacjęogląda wtedy 3,43 mln widzów. To znacznie więcej niż rok temu, gdyTVP 2 śledziło w czasie "SMS" tylko 1,9 mln osób (emitowała onawtedy "Panoramę" i "Brzydulę Betty"). Słabsze wyniki od TVN wpaśmie emisji programu Majewskiego notują: Polsat (2,4 mln; filmyfabularne) i Jedynka(1 mln; m.in. "Teatr Telewizji", koncert,film).
Oglądalność obecnej serii "SMS" odcinek poodcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR% | SHR% |
15-09-2008 | 2 681 247 | 21,39% | 21,38% |
08-09-2008 | 2 797 172 | 22,22% | 25,55% |
01-09-2008 | 2 290 571 | 18,60% | 20,16% |
średnia | 2 590197 | 20,76% | 22,37% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie"SMS"
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TVP 2 | 3 426 176 | 27,44% |
TVN - Szymon Majewski Show | 2 590197 | 20,76% |
Polsat | 2 396 422 | 19,19% |
TVP 1 | 1 011 853 | 8,10% |
Profil widowni programu
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 77 | 37,17% |
Kobiety | 121 | 62,83% | |
Wiek | 4- 9 | 18 | 1,10% |
10- 15 | 52 | 3,96% | |
16 - 19 | 62 | 3,88% | |
20 - 24 | 71 | 6,25% | |
25 - 29 | 83 | 7,12% | |
30 - 34 | 142 | 11,19% | |
35 - 39 | 100 | 6,71% | |
40 - 44 | 93 | 6,10% | |
45 - 49 | 110 | 8,49% | |
50 - 54 | 172 | 14,18% | |
55 - 59 | 160 | 11,54% | |
60+ | 106 | 19,49% | |
Wlk.miasta | Wieś | 62 | 23,87% |
< 50 tys. | 110 | 26,11% | |
50-100 tys. | 110 | 9,84% | |
100-200 tys. | 124 | 9,91% | |
> 200 tys. | 145 | 30,26% | |
Zawód | Top management | 128 | 10,58% |
Pracownicy szczebla średniego | 144 | 19,37% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 94 | 18,39% | |
Emeryci | 123 | 31,71% | |
Inne | 61 | 19,95% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 94 | 41,38% |
Średnie | 119 | 35,69% | |
Wyższe | 150 | 17,88% | |
Inne | 37 | 5,06% |
Nadany w ostatni poniedziałek odcinek "Szymon Majewski Show" byłjednocześnie setnym wydaniem tego programu. Dotychczas najwięcejwidzów zgromadził odcinek nadany 10 grudnia 2007 roku, któryobejrzało 4,3 mln osób (udział TVN wyniósł 33,20 proc.). Było towydanie emitowane w ramach piątej edycji show, która byłajednocześnie najpopularniejszą (pokazaną w całości) serią programu- miała średnio 3,5 mln widzów i 26,35 proc. udziału. Najmniejsząoglądalnością cieszyła się natomiast premierowa edycja "SMS" - jejwidownia wyniosła 2,7 mln, a udział - 22,12 proc. (nadawano jączęściowo o godz. 22.00, czyli później niż kolejne serie).
Dziesięć najpopularniejszych odcinków "SMS" whistorii
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | (r)AMR | SHR% | SHR% |
10-12-2007 | 4 295 084 | 33,20% | 32,78% |
19-11-2007 | 4 219 635 | 30,51% | 29,36% |
19-12-2005 | 4 008 349 | 28,64% | 30,48% |
05-11-2007 | 4 003 781 | 28,57% | 28,12% |
27-03-2006 | 3 864 876 | 27,35% | 27,90% |
17-12-2007 | 3 822 330 | 28,50% | 24,39% |
03-12-2007 | 3 816 247 | 28,03% | 26,54% |
03-04-2006 | 3 816 234 | 27,82% | 27,18% |
21-11-2005 | 3 784 853 | 26,46% | 28,95% |
12-11-2007 | 3 713 774 | 29,33% | 27,25% |
Widownia programu edycja po edycji
Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Ed. | Okres | AMR | SHR% | SHR% |
I | Jesień 2005 | 2 698 465 | 22,12% | 23,88% |
II | Wiosna 2006 | 3 244 289 | 23,95% | 23,90% |
III | Jesień 2006 | 3 155 099 | 23,44% | 23,89% |
IV | Wiosna 2007 | 3 110 893 | 24,09% | 23,23% |
V* | Jesień 2007 | 3 495 121 | 26,35% | 25,79% |
VI | Wiosna 2008 | 3 015 589 | 23,21% | 23,51% |
* - w danych piątej edycji "Szymon Majewski Show" uwzględnionospecjalne wydanie zatytułowane "Ędward Ącki Show", którewyemitowano 24 grudnia 2007 roku o 21.55.
Dołącz do dyskusji: Spadła widownia programu Szymona Majewskiego