Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem
W I półroczu 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2013 roku wyniosła 380 661 egz. Była ona o 2,25 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 216 410 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował stratę wynoszącą 0,66 proc.
Trzecie pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu br. na poziomie 69 672 egz., po spadku o 1,89 proc.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze |
|
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 380 661 | 389 441 |
TV14 | 216 410 | 217 857 |
Ekran TV | 69 672 | 71 012 |
W czerwcu 2013 liderem średniej sprzedaży ogółem także był „Tele Świat”, którego wynik w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszył się o 0,84 proc. i wyniósł 353 910 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (188 844 egz.; największy spadek w zestawieniu wynoszący 15,35 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (59 744 egz.; w dół o 12,13 proc.).
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 353 910 | 356 907 |
TV14 | 188 844 | 223 095 |
Ekran TV | 59 744 | 67 994 |
Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem