Spadki wśród dwutygodników poradnikowych, „Przyjaciółka” liderem
W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Pani Domu”, natomiast jedyny wzrost odnotował magazyn „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w maju 2013 roku wyniosła 330 667 egz. i w porównaniu do maja 2012 roku była niższa o 22,47 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,88 proc. do 272 412 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 176 393 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,62 proc.
Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był jeszcze miesięcznikiem. W maju 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 162 974 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 142,59 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | maj | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 330 667 | 426 477 |
Tina | 272 412 | 339 985 |
Pani Domu | 176 393 | 243 713 |
Naj | 162 974 | 67 181* |
W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu” - było to 8,71 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | maj | kwiecień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 330 667 | 354 510 |
Tina | 272 412 | 284 699 |
Pani Domu | 176 393 | 193 222 |
Naj | 162 974 | 176 979 |
* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”
Dołącz do dyskusji: Spadki wśród dwutygodników poradnikowych, „Przyjaciółka” liderem