Spadek zysku Omnicom w I kw.
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku zysk netto OmnicomGroup był o 21,2 procenta niższy w porównaniu z analogicznymokresem roku ubiegłego i wyniósł 164,5 miliona dolarów.
To drugi z rzędu kwartalny spadek zysku odnotowany przez holdingreklamowy, do którego należą m.in. agencje DDB, TBWA i BBDO. Jegoprzyczyną w głównej mierze był spadek nakładów reklamowychwynikający z globalnego kryzysu gospodarczego.
O 14 procent zmniejszyły się w omawianym okresie równieżświatowe dochody Omnicom: z 3,2 do 2,75 miliarda dolarów.
Na rynku amerykańskim dochody holdingu zmniejszyły się o 7,8procenta (do 1,5 mld USD), podczas gdy jego międzynarodowe dochodyspadły o 20,9 procenta (do 1,2 mld USD).
źródło: New Media Age
Raporty
Dołącz do dyskusji: Spadek zysku Omnicom w I kw.