Sony Ericsson uruchamia kampanię telefonu C905
Sony Ericsson promuje swój najnowszy telefon komórkowy C905Cyber-shot poprzez globalną kampanię multimedialną.
W kampanii pokazywane są zdjęcia wykonane za pomocą telefonuwyposażonego w aparat 8,1 megapiksela - informuje serwis BrandRepublic. Celem jest zademonstrowanie jak urządzenie pozwalaużytkownikom na bycie spontanicznym i odważnym w sposobie robieniai prezentowania zdjęć.
Telewizyjne reklamy w ramach kampanii, których emisja rozpoczniesię w listopadzie, będą prezentować powiększone zdjęcia wykonane wniecodziennych miejscach za pomocą C905 przez profesjonalnegofotografa Matta Stuarta.
Do spotów telewizyjnych dołączą następnie reklamy na nośnikachoutdoor, w prasie oraz w mediach cyfrowych.
Kampania została przygotowana przez agencje McCann Erickson,Dare i Iris, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dommediowy MEC.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson uruchamia kampanię telefonu C905