Sony Ericsson: make.believe
Sony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek trzy telefony z nowej kategorii Entertainment Unlimited - Satio™, Aino™ oraz Yari™. Za adaptację globalnej kreacji oraz realizację komunikacji ATL odpowiada agencja IQ Marketing oraz AtomClick, dział interaktywny agencji.
Jest to pierwsza kampania, w której wykorzystano nową identyfikację wizualną marki Sony Ericsson oraz hasło 'make.believe'. Jej celem jest budowanie świadomości nowej kategorii telefonów na polskim rynku oferujących rozrywkę, którą można się dzielić natychmiast.
W ramach promocji telefonów Satio™, Aino™ oraz Yari™ realizowana jest szeroka kampania ATL obejmująca: spoty TV i kinowe, outdoor w największych miastach Polski, reklamy w prasie ogólnopolskiej (m.in. Elle, Logo, Machina, Playboy, Polityka, Twój Styl), Internet. Motywem przewodnim kampanii, łączącym wszystkie nośniki reklamowe, są kolorowe skoczki (space hoppery), nawiązujące do rozrywki i dobrej zabawy z przyjaciółmi.
Działania promocyjne rozpoczęły się akcją teaserową w Internecie - pierwszy flash mob on-line. Stworzone przez internautów skoczki, zostały wypuszczone na wolność i pojawiły się na portalach: wp.pl, onet.pl i interia.pl.
Kampania trwa do końca grudnia 2009.
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson: make.believe