Solski Communications: 19 proc. więcej przychodów, ponad milion zł na dywidendę
Przychody agencji public relations Solski Communications w ub.r. poszły w górę o 19,1 proc. do 10,48 mln zł, a zysk netto zmalał z 1,08 do 1,06 mln zł.
W sprawozdaniu wyliczono, że agencja Solski Communications w ub.r. kontynuowała obsługę w zakresie public relations kilkunastu firm i instytucji, takich jak m.in. Auchan, Avaya, Bayer, CMC Markets, Colgate-Palmolive, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Grycan, Henkel, Lavazza, Mastercard, mBank, Raytheon, Sanofi, UPS i Warimpex.
Ponadto zrealizowała projekty dla innych podmiotów, wśród nich są Autodesk, Daikin, Develey, Dilmah, Mutti, Preferrent, Raytheon Intelligence & Space, Shopee i Watson Marlow.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Koszty operacyjne Solski Communications zwiększyły się o 17,2 proc. - z 7,78 do 9,12 mln zł. Wydatki na usługi obce wzrosły z 4,49 do 5,51 mln zł, na wynagrodzenia - z 2,49 do 2,73 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 535,3 do 619,6 tys. zł.
Dało to wzrost zysku sprzedażowego z 1,01 do 1,36 mln zł. Natomiast po zapłaceniu wyższej kwoty podatku dochodowego (wzrost ze 107,1 do 256,7 tys. zł) zysk netto zmalał z 1,08 do 1,06 mln zł.
Udziałowcy agencji (83,9 proc. walorów ma je prezes Ryszard Solski, a 16,1 proc. Grażyna Solska) postanowili, że cały zysk netto z ub.r. trafi do nich jako dywidenda. Zostanie ona wypłacona do końca przyszłego roku.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021
Dołącz do dyskusji: Solski Communications: 19 proc. więcej przychodów, ponad milion zł na dywidendę