„Smak po brzegi” w reklamie wafelków Góralki (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa wafelków Góralki (IDC Polonia). Jej główne hasło to „Smak po brzegi”.
Kampania reklamowa wafelków Góralki (kilka lat temu dostępnych jako Horalky) podkreśla, że są one oblane czekoladą nie tylko u dołu i góry, lecz również po bokach. Akcja od 20 sierpnia jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat i stacje tematyczne) oraz internet.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Group.
Dołącz do dyskusji: „Smak po brzegi” w reklamie wafelków Góralki (wideo)
Skład ; tłuszcz 17%, serwatka w proszku, emulgatory: fosfatydy amonu i E476, aromat: wanilina), skrobia kukurydziana, lecytyna sojowa, aromat mleczny, etylowanilina, wodorowęglan sodu
Smak mdławy, chemia, cukier, ani smaczne ani dobre. Beznadziejne. Prince Polo to mogą te góralky buty czyścić. Jednym słowem ohyda. Po zjedzeniu jednego takiego mdławca dostałem sraczki. Nigdy więcej.