SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słuchalność Trójki wśród mężczyzn spadła o 58 proc., RMF FM i RMF Classic na czele wzrostów

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wśród kobiet zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych wśród kobiet w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 3,4 pkt. proc. do 31,5 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (11,7 proc. udziału; spadek o 1 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Eska (w dół o 0,6 pkt. proc. do 6,9 proc. udziału). Oczko niżej znalazła się Jedynka (4,6 proc. udziału; - 0,1 pkt. proc.), która awansowała z piątej lokaty. Czołową piątkę uzupełnia VOX FM, które rok wcześniej było siódme (4,4 proc. udziału; + 0,1 pkt. proc.).

Z czwartego na jedenaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 3,3 pkt. proc. do 2,4 proc. udziału. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 58 proc.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: Słuchalność Trójki wśród mężczyzn spadła o 58 proc., RMF FM i RMF Classic na czele wzrostów

48 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Utb
Jeżeli radio nie ma pomysłu na audycję i muzykę, jeżeli nie ma koncepcji jak rywalizować z radiami internetowymi to efekty widać. A będą jeszcze gorsze. Fatalne zarządzanie anteną. Muzyka to jeden wielki jazgot i ciężkie brzmienia. Mnóstwo powtórzeń utworów jakby na siłę chciano coś wypromować. Ale nie wpada nikt na to, że tym sposobem zniechęca się. Ile razy można słuchać Sanah z utworem Ale jazz... Pitezny
0 0
odpowiedź
User
Utb
Jeżeli radio nie ma pomysłu na audycję i muzykę, jeżeli nie ma koncepcji jak rywalizować z radiami internetowymi to efekty widać. A będą jeszcze gorsze. Fatalne zarządzanie anteną. Muzyka to jeden wielki jazgot i ciężkie brzmienia. Mnóstwo powtórzeń utworów jakby na siłę chciano coś wypromować. Ale nie wpada nikt na to, że tym sposobem zniechęca się. Ile razy można słuchać np. Sanah z utworem Ale jazz... Potężny przesyt. Dlaczego porannej i popołudniowych audycji nie mogą prowadzić kobiety? Przecież to wszystko jest bez pomysłu
0 0
odpowiedź
User
Pawel
WM mistrzem świata nad pastwieniem się na PR3.Nie zniszczycie go nigdy.
0 0
odpowiedź