Słaba obsługa klienta u operatorów telekomunikacyjnych
Większość amerykańskich operatorów telekomunikacyjnych nie zapewniaszerokiego zakresu usług związanych z internetową obsługą swoichklientów.
Jak informuje serwis TechWeb, powołując się na badanie firmyBrulant, 69 procent serwisów internetowych operatorów nie oferujemożliwości zalogowania się do konta swoim klientom. Firmaanalizowała m.in. witryny takich operatorów jak Qwest, Sprint,Verizon, T-Mobile, MCI, Vonage, Skype, Windstream i SunCom.
W 40 procentach takich serwisów nie ma możliwości przeszukiwaniastrony, a tylko 30 procent oferuje dział z pomocą dla użytkowników.Żadna z przebadanych przez firmę Brulant stron operatorów niezapewnia użytkownikom informacji o bezpieczeństwie na temat ichkont.
Z badania wynika, że najlepiej pod względem internetowej obsługiklienta prezentują się Sprint i Vonage. Najsłabiej wypadły MCI iSkype.
źródło: TechWeb
Telefonia Komórkowa
Dołącz do dyskusji: Słaba obsługa klienta u operatorów telekomunikacyjnych