„Sięgnij po moc natury” w kampanii Herbitussinu
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa suplementu diety Herbitussin produkowanego przez USP Zdrowie. Akcję przygotował dom mediowy Starcom wspólnie z Agorą.
Kampania Herbitussinu informuje przede wszystkim, że produkt ten zawiera wyciągi z ziół, które stanowią skuteczne, sprawdzone od wieków środki medyczne. Akcja - prowadzona pod hasłem „Herbitussin - sięgnij po moc natury” - ma na celu podniesienie świadomości i wizerunku tej marki.
Działania obejmują radio, prasę („Wysokie Obcasy”, „Poradnik Domowy”, „Dziecko”), internet (reklamy w serwisach Agory, konkurs fotograficzny pod hasłem „Pokaż czym dla ciebie jest moc natury” na stronie wysokieobcasy.pl/mocnatury) oraz outdoor (citylighty AMS w 8 największych miastach). Koncepcję kreatywną kampanii - zaplanowanej do 15 grudnia - przygotował dom mediowy Starcom, a przy jej realizacji współpracuje Agora.
Dołącz do dyskusji: „Sięgnij po moc natury” w kampanii Herbitussinu