Sieć serwisów samochodowych Premio z ofensywą reklamową
W ramach kampanii Premio na terenie całego kraju przy zakupie oponzimowych jednej z marek: Goodyear, Dunlop lub Fulda do 30 listopadabr. można wziąć udział w loterii SMS-owej, w której główną nagrodąjest samochód Volkswagen Passat.
Dodatkowo przez cały okres trwania promocji, codziennie wśróduczestników losowany jest jeden z 61 zestawów nawigacjisamochodowej.
Promocja konkursu jest oparta na reklamach radiowych iprasowych, w dużej części spersonalizowanych w zależności odregionu oraz konkretnej lokalizacji danego serwisu Premio.
Reklamy prasowe publikowane są od 1 października w regionalnychwydaniach "Gazety Wyborczej", w lokalnych tytułach MediówRegionalnych oraz Polskapresse, a także w ogólnopolskiej prasiemotoryzacyjnej: "Auto Świat" oraz "Auto Świat Poradnik". Kampanięprasową uzupełniają reklamy radiowe, które będą emitowane od 13października w Radiu Zet oraz rozgłośniach lokalnych sieci Eska iRMF Maxxx. W mediach regionalnych podawana będą nazwy i adresylokalnych serwisów Premio. Ponadto na budynkach serwisów Premio sąumieszczone billboardy z informacją o promocji opon zimowych.
Dla klientów serwisów przygotowano gazetki promocyjne, któreoprócz promocji oferty i komunikacji konkursu zawierają takżepraktyczne porady na temat przygotowania samochodu do sezonyzimowego i techniki jazdy po śniegu i lodzie. Informacja o kampaniijest dostępna na stronie www.loteriazimowa.pl.
Kampania potrwa do 30 listopada br. Kreację przygotowała agencjaPolymus. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Sieć serwisów samochodowych Premio z ofensywą reklamową