Show „Wczorajsi” w Eska TV oglądało 74 tys. widzów
Program „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” oglądało średnio 74 tys. widzów. Eska TV w czasie jego emisji wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami, a z reklam zarobiła 151 tys. zł. Kanał nie wyklucza, że powstanie druga seria formatu.
Reality-show „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” nadawany był na antenie Eska TV w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 2 listopada 2014 roku do 18 stycznia 2015 roku. Średnia widownia programu wyniosła 74 tys. osób, co przełożyło się na 0,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się ostatni odcinek produkcji, który przyciągnął przed telewizory aż 140 tys. oglądających. Drugi w kolejności odcinek miał już 94 tys. widzów (pokazany został on 21 grudnia ub.r.).
Trzy topowe odcinki program
Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | |
18-01-2015 | 140 335 | 1,60% |
21-12-2014 | 94 095 | 1,02% |
11-01-2015 | 94 052 | 1,01% |
Eska TV w czasie emisji formatu miała więcej widzów niż stacje muzyczne z czołówki oglądalności. Drugie miejsce w tym czasie zajęło Polo TV, z udziałem wynoszącym 0,41 proc. Dalej uplasowała się telewizja Disco Polo Music z 0,09 proc. udziału. Z kolei 4fun.tv miała w tym czasie 0,08 proc. udziału.
Również wśród widzów w grupie komercyjnej Eska TV była bezkonkurencyjna.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Eska TV - Wczorajsi, czyli taśmy prawdy | 74 438 | 0,83% | 1,20% |
Polo TV | 37 065 | 0,41% | 0,55% |
Disco Polo Music | 8 342 | 0,09% | 0,11% |
4fun.tv | 7 001 | 0,08% | 0,14% |
Wpływy z reklam podczas emisji reality-show „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” wyniosły 151,3 tys. zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W programie pokazywano ludzi, którzy lubią imprezować. W każdym odcinku kamera Eska TV towarzyszyła trzem bohaterom podczas jednej z imprez i rejestrowała najbardziej odlotowe momenty wieczoru. Potem prowadzący wraz z uczestnikami analizowali ich zachowania i reakcje ich przyjaciół na to, co wydarzyło się podczas imprezy. Za produkcję wykonawczą odpowiadała firma Golden Media Polska.
Muzyczna stacja jest zadowolona z oglądalności show „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy”. Nie planuje jednak kontynuacji programu wiosną br., ale nie wyklucza jego powrotu w przyszłości.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Eska TV w rynku w 2014 roku wyniósł 0,62 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Show „Wczorajsi” w Eska TV oglądało 74 tys. widzów