SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwisy Presspubliki: z ARBOmedia do Evolution Media Net

Presspublica kończy współpracę z ARBOmedia Polska. Od stycznia reklamy w serwisach internetowych wydawnictwa będzie sprzedawać Evolution Media Net.

Presspublica współpracowała z ARBOmedia Polska od początku 2008 roku. Z początkiem przyszłego roku przekazuje jednak swoją obsługę reklamową Evolution Media Net, ponieważ sieć ta zaoferowała lepsze warunki. Współpraca z nowym brokerem reklamowym ma być długoplanowa.

Do Presspubliki należą przede wszystkim serwisy rp.pl, parkiet.com i zw.com.pl, a od niedawna - także przekroj.pl. Wydawnictwo podaje, że według Gemius Traffic w listopadzie br. jego wszystkie strony odwiedziło 3,2 mln unikalnych użytkowników, wykonują łącznie ok. 35 mln odsłon. Natomiast z badania Megapanelu PBI/Gemius wynika, że serwisy Presspubliki z tylko kategorii informacji i publicystyki zanotowały w październiku 1,26 mln użytkowników i 22,5 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane).

Dołącz do dyskusji: Serwisy Presspubliki: z ARBOmedia do Evolution Media Net

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
specjalista
ewakuacja z ARBO na całego, wszyscy uciekają ;)
odpowiedź
User
alicja
Upadek Arbo juz bliski. Powodzenia dla innych. Zobaczymy jak bedzie, kibicuje Rzepie
odpowiedź
User
SB
no, widze ze nowy zarzad i nowe porzadki... ciekawe co jeszcze zmieni na lepsze
odpowiedź