Oglądalność serialu „Rodzina na Maxa” spada z odcinka na odcinek
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu Polsatu „Rodzina na Maxa” obejrzało średnio 544 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Rodzinę na Maxa” w Polsacie oglądać można w soboty o godz. 21.05, począwszy od 4 marca 2023 roku. Średnia widownia trzech pierwszych premierowych odcinków produkcji wyniosła 544 tys. osób. Przełożyło się to na 4,36 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,60 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który śledziło 708 tys. widzów. Drugi miał 472 tys. oglądających, a trzeci - 454 tys.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków serialu śledzi 1,49 mln osób w grupie 4+.
„Rodzina na Maxa” to komediowy serial, który w zabawny sposób ukazuje problem różnicy wieku miedzy partnerami i dowodzi, że gdy w grę wchodzi miłość stereotypy przegrywają z kretesem.
W rolach głównych pojawiają się: Anna Smołowik, Nikodem Rozbicki, Filip Orliński, Helena Sujecka, Ewa Kasprzyk. Za reżyserię odpowiada Maria Sadowska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność serialu „Rodzina na Maxa” spada z odcinka na odcinek