Sergio Lopez globalnym szefem produkcji w Publicis Groupe
Publicis Groupe powołała Sergio Lopeza na nowo utworzone stanowisko EVP, globalnego szefa produkcji, podlegającego globalnemu dyrektorowi generalnemu Arthurowi Sadounowi oraz globalnej CSO i współzałożycielce Le Truc, Carla Serrano. Sergio Lopez ostatnio pracował w McCann Worldgroup.
W nowo utworzonej roli Sergio Lopez nawiąże ścisłą współpracę ze współzałożycielami Le Truc – Carlą Serrano i Neilem Heymannem – w celu zbudowania centrum doskonałości dla kreatywnej produkcji w USA, potwierdzając zaangażowanie Le Truc w dostarczanie kluczowym klientom różnorodnych rozwiązań.
Będzie również współpracował z liderami produkcji Publicis Groupe w ramach globalnego zespołu, aby dalej rozwijać światowej klasy zestaw połączonych narzędzi, możliwości i platform technologicznych dla klientów grupy.
Lopez ma odegrać kluczową rolę w definiowaniu i kierowaniu ogólną wizją i strategią produkcji w Publicis Groupe, pielęgnując jej talent i umiejętności, aby dostarczać klientom najbardziej postępowe rozwiązania.
Lopez przechodzi z McCann Worldgroup, gdzie był dyrektorem ds. produkcji na Wielką Brytanię i region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) oraz CEO CRAFT Worldwide. W ciągu swojej sześcioletniej pracy w McCann, Lopez rozwijał i kierował ich ramieniem produkcyjnym Craft Europe. W ciągu pierwszych pięciu lat opracował nowy model produkcji, który rozbudował Craft z dwunastoosobowego zespołu do ponad 500 osób i zdobył ponad 425 nagród na głównych festiwalach kreatywnych, w tym Cannes Lions, D&AD i The One Show.
Lopez pracował w wielu wiodących agencjach kreatywnych na całym świecie, w tym w Nowym Jorku, Chicago, Londynie, Paryżu, Dusseldorfie, Szanghaju, Toronto, Moskwie, Mediolanie, Amsterdamie, Dubaju, Barcelonie i Madrycie.
Przed dołączeniem do McCann, pracował w Anomaly (od 2012 roku) jako globalny szef zintegrowanej produkcji. Był odpowiedzialny za zintegrowaną produkcję dla takich marek, jak Ab InBev, Diageo, Google, P&G i Mondelēz.
Przedtem w JWT New York był szefem zintegrowanej produkcji, kierując ponad 120-osobowym zespołem realizującym międzynarodowe kampanie dla takich marek jak Nestlé, Microsoft czy Unilever.
Lopez nową funkcję obejmie w styczniu 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Sergio Lopez globalnym szefem produkcji w Publicis Groupe