Serena Williams zachęca do samobadania piersi (wideo)
Tenisistka Serena Williams, która jest ambasadorką marki bielizny Berlei rozpoczyna kampanię w ramach akcji Breast Cancer, w której chce skłonić kobiety do samobadania piersi. Za kreację reklam odpowiada agencja J. Walter Thompson.
Serena Williams nagrała wersję „The Divinyls”, klasycznej piosenki w ramach kampanii marki Berlei, która zbiega się z Międzynarodowym Miesiącem Wiedzy o Raku Piersi w październiku. Obecna kampania jest kontynuacją nagradzanego projektu "I Touch Myself" , który rozpoczął się w 2014 roku i ma na celu szerzenie wiedzy na temat znaczenia wczesnego wykrywania raka piersi.
Kampania była hołdem dla piosenkarki Chrissy Amphlett, która zmarła na raka piersi w 2013 roku i chciała, aby jej globalny hymn stał się hymnem zdrowia kobiet na całym świecie. W kampanii z 2014 roku udział wzięli australijscy artyści, w tym Olivia Newton-John i Sarah Blasko, a obejrzało ją ponad 400 mln ludzi na całym świecie.
Kampania Berlei będzie opierać się o 80-sekundowy teledysk Sereny Williams, która śpiewa wspomnianą już piosenkę. Spot zostanie udostępniony za pośrednictwem kanałów społecznościowych, a także w wybranych stacjach tv.
Film został wyreżyserowany przez Daniela Askilla, nominowanego do nagrody Grammy, reżysera filmu "Chandelier".
Firma Berlei wypuściła też limitowaną kolekcję bielizny nazwaną "The Chrissy". W asortymencie znajduje się biustonosz z podkoszulkami z napisem "I Touch Myself", aby przypomnieć kobietom o zbadaniu piersi pod kątem wykrycia wczesnych objawów raka piersi. Kampania obejmuje prasę, outdoor, internet.
Za jej kreację odpowiada agencja J. Walter Thompson.
Dołącz do dyskusji: Serena Williams zachęca do samobadania piersi (wideo)