Serce i Rozum liderem wśród fanpage'y na Facebooku w Polsce (raport z października 2013)
Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wśród profili mediowych liderem są Demotywatory.
Z najnowszych danych Socialbakers (na dzień 2 listopada br.) - opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że największy odsetek użytkowników Facebooka z Polski ma od 18 do 24 lat oraz od 25 do 34 lat (po 29 proc.), a następne grupy wiekowe to 35-44 (13 proc.), 13-15 (10 proc.) i 16-17 (9 proc.).
52 proc. użytkowników Facebooka z naszego kraju stanowią kobiety, 48 proc. to mężczyźni.
Według statystyk Socialbakers, najpopularniejszą facebookową stroną w Polsce jest Serce i Rozum, która ma 2,06 miliona fanów z naszego kraju i o blisko 222 tys. wyprzedza Play. Kolejne są Facebook for Every Phone, Demotywatory, Orange Polska, KWEJK.pl, Plus, Allegro, Radio ESKA i Tymbark.
Kolejność zarówno w tym, jak i zamieszczonych poniżej rankingach, została oparta na liczbie lokalnych fanów, czyli pochodzących wyłącznie z Polski.
Wśród marek Serce i Rozum wyprzedza Play, Orange Polska, Plus, Allegro, Tymbark, Samsung Polska, McDonald's Polska, Coca-Cola i Reserved.
Wśród profili mediowych na czele są Demotywatory, przed Radiem ESKA, YouTube, Facebookiem, MTV, MTV Polska, Filmwebem, VIVA Polska, ESKA TV i VIVA.
Najpopularniejszym celebrytą jest Rihanna, która przekroczyła granicę 1 miliona fanów w Polsce i wyprzedza Eminema, Adele, Kamila Bednarka, Davida Guettę, Linkin Park, Pezeta, Pitbulla, Shakirę i Barbarę Kwarc.
W kategorii "Rozrywka" na czele znajduje się Serce i Rozum, wyprzedzając Demotywatory, KWEJK.pl, serial House, Mały Głód, Shreka, Czekoladoholików, Filmweb, Harry Pottera oraz Mr. Beana.
Z kolei w kategorii "Sport" liderem jest FC Barcelona (698 tys. fanów z Polski), wyprzedzając Piotra Żyłę, Leo Messiego, Ewę Chodakowską, Cristiano Ronaldo, Roberta Lewandowskiego, Real Madrid C.F., Borussię Dortmund, Roberta Burneikę oraz Manchester United.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum liderem wśród fanpage'y na Facebooku w Polsce (raport z października 2013)