SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Screen Network powołuje Think DOOH, szefem Damian Rezner

Think DOOH to nowa jednostka w Screen Network, której celem jest tworzenie reklam na ekranach Digital Out-Of-Home. Szefem zespołu został Damian Rezner.

Damian ReznerDamian Rezner

Think DOOH skupiać się będzie na projektach wykorzystujących możliwość łączenia ekranów digital OOH z big data, reklamą mobile oraz na tworzeniu zaawansowanego software-u "image recognition", służącego do rozpoznania i śledzenia dowolnych obiektów przed ekranami.

Pierwszą realizacją Think DOOH była kampania dla centrum handlowego Placu Unii Shopping Mall.

- W kampanii zastosowaliśmy zaawansowany software służący do analizy obrazu. Aplikacja bazująca na systemie kamer monitorowała ruch pieszy i samochodowy na skrzyżowaniu przed ekranem zainstalowanym na fasadzie centrum handlowego. Emisja spotów reklamowych była odtwarzana tylko w momentach zmiany światła na czerwone, dzięki czemu przekaz docierał skuteczniej do osób oczekujących na zmianę światła na zielone (gdy osiągnięty został najwyższy poziom atencji) - mówi Damian Rezner.

Kolejna kampania przeprowadzona była dla Burger King i napojów mrożonych Oreo Shakes

Wysokość rabatów na napoje uzależniona była od temperatury powietrza na zewnątrz. Im wyższa temperatura, tym niższa cena. Ekrany Screen Network wyświetlały inną kreację jeśli temperatura się zmieniała.

Screen Network zarządza siecią 23 606 tys. ekranów w 3 635 lokalizacjach, co daje 40 proc. udziału w rynku. Należy do grupy kapitałowej 4Fun Media. W pierwszym kwartale br. spółka osiągnęła wzrost przychodów o 27 proc. do 3,11 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Screen Network powołuje Think DOOH, szefem Damian Rezner

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
SoleptuaGIMBA
A najlepiej by było gdyby się ten ekran zupełnie wyłączał kiedy kolo niego przejeżdżam skuteczność była by ta sama.
;)
Ale tak na serio to branże reklamowa czeka recesja z resztą to już się dzieje w USA. Pora na rozwiązanie inteligentne.
odpowiedź