SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Saper, budowniczy i speleolog w kampanii Sanofi-Aventis

W prasie branżowej ruszyła kampania reklamowa firmy farmaceutycznejSanofi-Aventis. Akcja pokazuje osoby, które walczą z ciężkimichorobami.

Kampania reklamowa firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis pokazujehistorie trzech pacjentów zmagających się z ciężkimi chorobami.Layout z hasłem "Rozpoznanie jest jak trzęsienie ziemi" i widokiembudynku o naruszonej konstrukcji przedstawia budowniczegocierpiącego na chorobę neurologiczną. Przekaz ze sloganem"Tajemnicza sieć korytarzy" pokazuje speleologa walczącego zmiażdżycą. Z kolei kreacja z hasłem "Nie ma czasu na wahanie"przedstawia rozbrajającego niewypał sapera, który pokonał chorobęnowotworową. - W kampanii podkreślamy nasze wieloletniezaangażowanie w tworzenie nowoczesnych leków, dzięki którympacjenci mogą aktywnie funkcjonować i cieszyć się życiem - opisujeMonika Chmielewska-Żehaluk, dyrektor ds. komunikacji wSanofi-Aventis.

saper

Akcja - skierowana do lekarzy i farmaceutów - od 20 maja jestprowadzona w branżowych tytułach prasowych. Kreację kampaniiprzygotowała agencja Publicis.

Dołącz do dyskusji: Saper, budowniczy i speleolog w kampanii Sanofi-Aventis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl