Samsung kampanią promuje telewizory QLED i Neo QLED
„Dodaj 20 cali” - pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania Samsung, promująca modele QLED i Neo QLED 2021 o większych przekątnych ekranu.
Działania obejmują kanały digital, social media oraz PR.
Kampania „Dodaj 20 cali” zachęca do odkrywania możliwości wielkoekranowych telewizorów QLED i Neo QLED. Producent w reklamach przekonuje, że większy ekran to jeszcze więcej emocji, doświadczeń i spektakularnych efektów.
Cechą charakterystyczną telewizorów QLED jest 100 proc. natężenie kolorów. Z kolei telewizory Samsung Neo QLED 8K i 4K stanowią synergię wysokiej jakości obrazu i dźwięku.
Za część kreatywną oraz materiały graficzne odpowiadają agencje K2 oraz VML&YR, za spoty reklamowe – agencja K2, zaś za działania PR – agencja d*fusion communication.
Dołącz do dyskusji: Samsung kampanią promuje telewizory QLED i Neo QLED