„Rześko, że aż miło” w letniej kampanii Costa Coffee
Sieć kawiarni Costa Coffee w kampanii pod hasłem „Rześko, że aż miło” proponuje, by w letnie dni zrelaksować się przy produktach z nowej oferty. Sezonową kampanię kawiarni przygotowały firmy MediaCom Warszawa, San Markos, BrandLab, Windmill i K2.
W aktualnej kampanii Costa Coffee promuje przede wszystkim desery lodowe oraz kawy mrożone powstałe w oparciu o ciasteczka Oreo.
Działania reklamowe prowadzone są w radiu i internecie. Spoty emitowane są na antenach lokalnych stacji radiowych m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście i Warszawie. Działania planowane są również w serwisach miejskich i parentingowych. Dodatkowo, sezonowej kampanii towarzyszą aktywności ambientowe wykorzystujące duży Kubek Costa, tym razem w wersji chłodzącej, będący kontynuacją bardzo dobrze przyjętej zimą akcji Grzejący Kubek Costa, który ogrzewał mieszkańców w głównych punktach m.in. Warszawy czy też Łodzi.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa. Kreacje reklam przygotowała agencja reklamowa San Markos. Za działania komunikacyjne odpowiada firma BrandLab. Akcję ambientową realizuje Windmill, działania w internecie prowadzi agencja K2.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Costa Coffee ostatnio promowała się wiosną br. w kampanii pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę” (więcej o tym), a obecnie jest reklamowana wizerunkowo w cyklu wywiadów Beaty Sadowskiej na antenie ZET Chili (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Rześko, że aż miło” w letniej kampanii Costa Coffee