SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rześko, że aż miło” w letniej kampanii Costa Coffee

Sieć kawiarni Costa Coffee w kampanii pod hasłem „Rześko, że aż miło” proponuje, by w letnie dni zrelaksować się przy produktach z nowej oferty. Sezonową kampanię kawiarni przygotowały firmy MediaCom Warszawa, San Markos, BrandLab, Windmill i K2.

W aktualnej kampanii Costa Coffee promuje przede wszystkim desery lodowe oraz kawy mrożone powstałe w oparciu o ciasteczka Oreo.

Działania reklamowe prowadzone są w radiu i internecie. Spoty emitowane są na antenach lokalnych stacji radiowych m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście i Warszawie. Działania planowane  są również w serwisach miejskich i parentingowych. Dodatkowo, sezonowej kampanii towarzyszą aktywności ambientowe wykorzystujące duży Kubek Costa, tym razem w wersji chłodzącej, będący kontynuacją bardzo dobrze przyjętej zimą akcji Grzejący Kubek Costa, który ogrzewał mieszkańców w głównych punktach m.in. Warszawy czy też Łodzi.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa. Kreacje reklam przygotowała agencja reklamowa San Markos. Za działania komunikacyjne odpowiada firma BrandLab. Akcję ambientową realizuje Windmill, działania w internecie prowadzi agencja K2.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Costa Coffee ostatnio promowała się wiosną br. w kampanii pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę” (więcej o tym), a obecnie jest reklamowana wizerunkowo w cyklu wywiadów Beaty Sadowskiej na antenie ZET Chili (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Rześko, że aż miło” w letniej kampanii Costa Coffee

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
franek
Rześka reklama
odpowiedź