Rynek magazynów komputerowych: duży spadek PC Formatu
Bez zmian na rynku prasy komputerowej i magazynów poświęconych gromkomputerowym. Liderem pozostaje PC Format, który zmniejszyłsprzedaż o 53 proc.
PC Format (Wydawnictwo Bauer) miał w marcu 2009sprzedaż ogółem na poziomie 95 744 egz. (199 486 egz. wanalogicznym okresie 2008 roku) - wynika z danych ZKDP opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się "CD Action" (WydawnictwoBauer) - 84 751 sprzedanych egz. (w dół o 6 proc.). Napodium znalazł się też magazyn o grach komputerowych'Komputer Świat (dwutygodnik - Axel SpringerPolska) - 64 024 egz. (spadek o 44 proc.).
marzec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
PC Format | 95 744 | 199 486 |
CD Action | 84 751 | 89 237 |
Komputer Świat(dwutygodnik) | 64 024 | 116 136 |
PC World | 50 136 | 69 498 |
Chip | 41 417 | 57 945 |
Next MagazynKomputerowy | 39 262 | 63 382 |
Click | 27 562 | 46 144 |
Play | 22 013 | 37 094 |
Komputer ŚwiatGry | 19 980 | 16 013 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Rynek magazynów komputerowych: duży spadek PC Formatu