Ruszyły dwa przetargi reklamowe dla marki Black Energy Drink
Firma FoodCare rozpoczęła równolegle dwa przetargi reklamowe związane z obsługą marki napoju energetycznego Black Energy Drink.
Jeden z nich dotyczy wyboru agencji, która zajmie się kompleksową obsługą reklamową napoju. Jego zwycięzca zajmie się m.in. przygotowaniem kampanii Black Energy Drink zaplanowanej w telewizji i internecie, a także działaniami związanymi z wprowadzeniem tego energetyka na rynek amerykański.
W drugim przetargu wybierana jest agencja, która przygotuje działania reklamowe wspierające rynkowy debiut nowego wariantu Black Energy Drink na rynku polskim. Wybrana firma zajmie się m.in. projektem opakowań, promocją oraz komunikacją w internecie.
FoodCare nie zdradza nazw agencji zaproszonych do tych postępowań.
W ub.r. marka Black Energy Drink promowała się w kampanii z udziałem amerykańskich futbolistek. Pracowała przy niej z agencjami Red8Digital, A12Team i Zenith.
Z kolei jesienią 2017 roku FoodCare promował swój energetyk w Bułgarii – wówczas autorem kampanii była agencja Bridge2Fun.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły dwa przetargi reklamowe dla marki Black Energy Drink