Ruszyła promocja konsumencka margaryny Delma Extra
Unilever Polska rozpoczął promocję konsumencką margaryny DelmaExtra. Za opracowanie koncepcji i realizacje promocji odpowiadaagencja IQ Marketing.
Promocja oparta jest na mechanice loterii i konkursu. Może wziąćw niej udział każdy, kto zakupi dwa opakowania promocyjne DelmyExtra, a następnie wyśle SMS-a z unikalnymi kodami numerycznymiznajdującymi się na opakowaniu.
Na zwycięzców loterii czekają 3 główne nagrody pieniężne wwysokości 25000 zł. Dodatkowo każdego dnia promocji będzie losowanakwota pieniężna w wysokości 1000 zł. W konkursie do wygrania jest4300 eleganckich zestawów "solniczka z pieprzniczką" (100 zestawówdziennie). Wystarczy wysłać smsa najbliżej pełnej godziny.
W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreacjęreklam prasowych i materiałów POS. Za stronę www i obsługęplatformy sms odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQMarketing. Spot telewizyjny przygotowała agencja Lowe GGK.
Akcja promocyjna trwa do 26 października 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła promocja konsumencka margaryny Delma Extra