Ruszyła kampania wizerunkowa Jedynki
Ruszyła kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest zwrócenie uwagi na różnorodność tematów i uniwersalność stacji.
Kreacja uwypukla trzy główne elementy charakteryzujące antenę: informacje, muzykę i sport.
Hasło kampanii "Z miłości do radia", jak podaje stacja, ma podkreślić lojalność i przywiązanie słuchaczy do rozgłośni.
Kreację opracował Paweł Miszewski, artysta plastyk, przy współudziale studia kreacji Imagine. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia.
Kampania obejmuje prasę - dzienniki ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Rzeczpospolita", "Fakt", "Super Express", "Przegląd Sportowy" oraz 25 tytułów dzienników regionalnych), tygodniki ("Polityka", "Wprost", "Tele-Tydzień", "Przyjaciółka"), telewizję publiczną oraz nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy i miniboardy).
Kampania potrwa do końca września.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa Jedynki