Ruszyła kampania promocyjna Lubelszczyzny
Pod hasłem 'Wyłącz napięcie, włącz zasilanie' wystartowałamiesięczna kampania promocyjna Województwa Lubelskiego o zasięguogólnopolskim. Za kreacje i zakup mediów odpowiada agencjareklamowa dsk.
W ramach trwającej przez cały listopad kampanii billboardypromujące województwo pojawią się w największych miastach Polski,miniboardy obecne będą na Lubelszczyźnie, a plakaty eksponowanebędą w pociągach PKP.
- Kampania promocyjna Województwa Lubelskiego przedstawiaLubelszczyznę jako idealne miejsce do oderwania się odwielkomiejskiego tempa życia - wyjaśnia Piotr Franaszek,dyrektor departamentu promocji i turystyki UMWL. - Toidealne miejsce do smakowania życia. Tutaj można "doładowaćakumulatory", znaleźć inspirację do działania, czy po prostuwypocząć dzięki walorom regionu jakimi niewątpliwe sąniezurbanizowane przestrzenie, ciekawa architektura,wielokulturowość, folklor, czy regionalna kuchnia - dodaje.
Hasło kampanii "Wyłącz napięcie, włącz zasilanie" ilustrujeiskrzący i energetyzujący layout, na którego pierwszym planie widaćpostaci w niecodziennych aranżacjach. Lubelszczyzna przedstawionajest jako miejsce pełne energii płynącej z autentycznejprzestrzeni, bajkowego klimatu i alternatywnych formwypoczynku.
Jednocześnie z kampanią outdoorową ruszy kampania internetowa wnajwiększych portalach: Onet.pl, o2.pl, wp.pl oraz tvn24.pl.Kampanię przygotowała agencja reklamowa dsk. Koszt całej kampaniioraz badań po jej zakończeniu to niemal 863 tys. zł brutto, z czego75 proc. pochodzi z środków UE a 25 proc. jest wkładem własnymbudżetu Województwa Lubelskiego.
Krzysztof Grabczuk, Marszałek WojewództwaLubelskiego zapewnia, że jesienna kampania jest dopieropoczątkiem działań, które sprawią, że o Lubelszczyźnie będziegłośno. Wszelkie działania są zgodne z założeniami StrategiiPromocji Województwa Lubelskiego na lata 2008-2020.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania promocyjna Lubelszczyzny