Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym resortu rodziny
Cztery agencje złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej dotyczącym zakupu mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Euvic Media i Sigma Bis, agencja należąca do Orlenu i PZU.

Przetarg resortu rodziny dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej wraz z przeniesieniem na portale internetowe danego tytułu na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnych resortu rodziny.
Odpowiedziały na niego 4 agencje: Sigma Bis (złożyła ofertę z ceną 1,11 mln zł), Euvic Media (1,18 mln zł), Pro Polska (2,45 mln zł) i agencja reklamowa dsk (1,3 mln zł).
Zwycięska agencja będzie pracować dla Ministerstwa Rodziny do połowy grudnia br., a budżet zaplanowanych działań wynosi 984 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym resortu rodziny