Ruszył serwis internetowy miesięcznika „Harper’s Bazaar”
Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło serwis internetowy miesięcznika „Harper’s Bazaar”. Ma on być uzupełnieniem drukowanej wersji magazynu.

Witryna dostępna pod adresem harpersbazaar.pl podzielona jest na sekcje Moda, Uroda, Kultura i Lifestyle. Na stronie znaleźć można zarówno materiały stworzone specjalnie dla serwisu jak i artykuły z miesięcznika drukowanego.
Serwis harpersbazaar.pl przygotował zespół „Harpers’ Bazaar” oraz dział nowych mediów wydawnictwa. Redaktor prowadzącą witryny jest Ismena Dąbrowska. Za jej layout odpowiada dyrektor artystyczna Karolina Żmijewska.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Harper’s Bazaar” w I kwartale br. wyniosła 30 275 egz. (więcej na ten temat).
W kwietniu br. strony Marquard Media Polska (najpopularniejsze z nich to Kozaczek.pl i Zeberka.pl) zanotowały 987,2 tys. użytkowników i 37 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Ruszył serwis internetowy miesięcznika „Harper’s Bazaar”
przez fb i yahoo, co zamyka pisanie opinii na portalu,
i wogole logowanie, poza tym nie ich wina,ze projektanci
mody wysokiej, ktora podobno sie nie sprzedaje masowo,
/bo jest elitarna z zalozenia/ przestawili sie na kicz i
masowke ulicy, taki zabieg/wybieg, ze teraz kazdy
malolat w wyciagnietym i poprutym swetrze i szaliku
wlasnej roboty bedzie wygladal jak w markowych ciuchach
czyli "ulica nas nosi jednak", bo nkt inny tak sie nie
ubierze i tego nie kupi, no i pisma tez nie.